pátek 9. března 2012

Kde si přečtu o Blenderu?

Aktualizováno 09. 03. 2012

Například v časopisu
PIXEL
- časopis o 2D/3D grafice a animaci, digitálním videu a zvuku:

Autoři:
Pavel Pokorný napsal pro časopis PIXEL tyto články o Blenderu
Martin Schrimpel napsal pro časopis PIXEL tyto články o Blenderu
Jan Kurka napsal pro časopis PIXEL tyto články o Blenderu
Jan Mucska napsal pro časopis PIXEL tento článek o Blenderu

Články o Blender v časopisu PIXEL
  • Blender 2.5: Materiály – 4. díl – Pokračování podrobné charakteristiky materiálových vlastností. – Pokorný Pavel, PiXEL 183 (3/2012)
  • Blender 2.5: Materiály – 3. díl – Pokračování podrobné charakteristiky materiálových vlastností. – Pokorný Pavel, PiXEL 181 (1/2012)
  • Blender 2.5: Materiály – 2. díl – Pokračování podrobné charakteristiky materiálových vlastností. – Pokorný Pavel, PiXEL 180 (12/2011)
  • Blender 2.5: Materiály – 1. díl – Podrobná charakteristika materiálových vlastností. – Pokorný Pavel, PiXEL 178 (10/2011)
  • Blender 2.5: Modifikátory – 4. díl – Dokončení popisu všech modifikátorů. – Pokorný Pavel, PiXEL 174 (6/2011)
  • Blender 2.5: Modifikátory – 3. díl – Podrobný popis všech modifikátorů. – Pokorný Pavel, PiXEL 173 (5/2011)
  • Blender: Architektonická vizualizace – Moderní vizualizační techniky v Blenderu 2.57. – Schrimpel Martin, PiXEL 173 (5/2011)
  • Blender 2.5: Osvětlování a typy světel – Schrimpel Martin, PiXEL 172 (4/2011)
  • Blender 2.5: Modifikátory – 2. díl – Podrobný popis všech modifikátorů. – Pokorný Pavel, PiXEL 172 (4/2011)
  • Blender 2.5: Modifikátory – 1. díl – Podrobný popis všech modifikátorů. – Pokorný Pavel, PiXEL 171 (3/2011)
  • Blender 2.55: Sklo snadno a rychle – Schrimpel Martin, PiXEL 169 (1/2011)
  • Blender 2.5 – 3. díl – Dokončení popisu nových vlastností. – Pokorný Pavel, PiXEL 168 (12/2010)
  • Blender 2.5 – 2. díl – Pokračování popisu nových vlastností. – Pokorný Pavel, PiXEL 167 (11/2010)
  • Blender 2.5 – 1. díl – Podrobný přehled nových vlastností. – Pokorný Pavel, PiXEL 166 (10/2010)
  • Blender: Částicové systémy, 2. díl – Pokorný Pavel, PIXEL 162 (6/2010)
  • Blender: Částicové systémy, 1. díl – Pokorný Pavel, PiXEL 161 (5/2010)
  • Blender: Objekty tkanin a silová pole – Pokorný Pavel, PiXEL 159 (3/2010)
  • Blender: Nástroje Soft Body a Fluid – Pokorný Pavel, PiXEL 157 (1/2010)
  • BLENDER: Animace postav – Pokorný Pavel, PiXEL 155 (11/2009)
  • BLENDER: Animace a animační klíče – Pokorný Pavel ,PiXEL 153 (9/2009)
  • BLENDER: Node editor – Pokorný Pavel, PiXEL 151/152 (7–8/2009)
  • BLENDER: Node editor – Pokorný Pavel, PiXEL 150 (6/2009)
  • Otevřené 3D CG filmy od BLENDER Foundation – Buriánek Jan, PiXEL 139/140 (7–8/2008)
  • BLENDER 2.46 – Pokorný Pavel, PiXEL 139/140 (7–8/2008)
  • Python skripty v Blenderu – Pokorný Pavel, PiXEL 138 (6/2008)
  • Python skripty v Blenderu – Pokorný Pavel, PiXEL 137 (5/2008)
  • Python skripty v Blenderu – Pokorný Pavel, PiXEL 136 (4/2008)
  • Python skripty v Blenderu – Pokorný Pavel, PiXEL 135 (3/2008)
  • Python skripty v Blenderu – Pokorný Pavel, PiXEL 134 (2/2008)
  • Python skripty v Blenderu – Pokorný Pavel, PiXEL 133 (1/2008)
  • Blender 2.44 – PiXEL DVD127/128 (7–8/2007)
  • Blender Videotutoriály k programu Blender – PiXEL DVD124 (4/2007)
  • Blender 2.43 – Kurka Jan, PiXEL 124 (4/2007)
  • Blender 2.43 – PiXEL DVD124 (4/2007)
  • Blender: Simulace tekutin – Kurka Jan, PiXEL 121 (1/2007)
  • Data k článku Blender: Simulace tekutin – PiXEL DVD121 (1/2007)
  • Jak na Blender: tipy a triky – Kurka Jan ,PiXEL 119 (11/2006)
  • Elephants Dream jedenácti minutový snímek, vytvořený pomocí Blenderu a navržený Ton Roosendaalem – PiXEL DVD118 (10/2006)
  • Blender Game Engine – Mucska Jan, PiXEL 117 (9/2006)
  • Blender a částicové efekty – Kurka Jan, PiXEL 114 (6/2006)
  • Videotutoriál k článku Blender – videa přibližující tvorbu částicových efektů – PiXEL DVD114 (6/2006)
  • Materiály v Blenderu – Kurka Jan, PiXEL 112 (4/2006)
  • Mapování v Blenderu – Kurka Jan, PiXEL 111 (3/2006)
  • Blender 2.40 Nová verze 3d softwaru Blender – PiXEL DVD110 (2/2006)
  • Materiály v Blenderu – Kurka Jan, PiXEL 110 (2/2006)
  • Blender: úvod do materiálů – Kurka Jan, PiXEL 109 (1/2006)
  • Technologie pro 3D stereoskopické zobrazení – Hušák Michal, PiXEL 109 (1/2006) 
  • The Trap – pěkný short vytvořený v Blenderu polským grafickým studiem Odeon – PiXEL DVD109 (1/2006)
  • YafRay renderer – freewarový renderovací raytrace engine – Kurka Jan, PiXEL 108 (12/2005)
  • Jak na Blender – část 2. – Světelné podmínky v Blenderu – Kurka Jan, PiXEL 107 (11/2005)
  • Jak na Blender – úvod do modelování v Blenderu – tvorba pouličního osvětlení – Kurka Jan, PiXEL 106 (10/2005) 
  • Blender – úvodní díl série návodů pro Blender – Kurka Jan, PiXEL 105 (9/2005)
  • Blender 2.37a – PiXEL DVD105 (9/2005)
  • Blender 2.37 – PiXEL DVD103/104 (7–8/2005) 
    Další zajímavé články o 3D v časopisu PIXEL:
    • Studiová vizualizace automobilu – Problematika fotorealistického renderingu. Studiová vizualizace automobilu – Krejčíř Jan, PiXEL 169 (1/2011)
    • Příběh tří prasátek – redakce, PiXEL 159 (3/2010)
    • Cartoon animace – Timing je ta část animace, která dává smysl pohybu – Drbal David, PiXEL 156 (12/2009)
    • Od knihy k 3D – Hruboš Pavel, PiXEL 155 (11/2009)
    • Cartoon animace – Póza – základ dobré animace – Drbal David, PiXEL 154 (10/2009)
    • Od kresby ke 3D – Hruboš Pavel, PiXEL 153 (9/2009)
    • Počítačová grafika ve vědě – Maršálek Lukáš, PiXEL 153 (9/2009)
    • Design postavy – Drbal David, PiXEL 149 (5/2009)
    • Realistické obličeje a osvětlování – Hovora Jan, PiXEL 146 (2/2009)
    • Deset režisérských rad – Nezmar Daniel, PiXEL 144 (12/2008)
    • Kozí příběh podruhé – Buriánek Jan, PiXEL 144 (12/2008)
    • Digitální obličeje jako živé – Hovora Jan, PiXEL 143 (11/2008)
    • 3D grafika pro počítačové hry – Řepka Matúš, PiXEL 143 (11/2008)
    • Obrazy digitálních mistrů – Janek Leoš, PiXEL 143 (11/2008)
    • Kozí příběh – Buriánek Jan, PiXEL 143 (11/2008)
    • fryrender – Fyzikálně přesný "unbiased" renderer – Janek Leoš, PiXEL 142 (10/2008)
    • HyperShot – Interaktivní real–time renderer – Janek Leoš, PiXEL 141 (9/2008)
    • Procedurální "rigování" – Krompolc Jakub, PiXEL 139/140 (7–8/2008)
    • Plánování 3D animačních projektů – Krompolc Jakub, PiXEL 138 (6/2008)
    • 3D scannery – Hovora Jan, PiXEL 133 (1/2008)
    • Metody globálního osvětlení – Kovač Pavel, PiXEL 133 (1/2008)
    • Animační pipeline – Krompolc Jakub, PiXEL 126 (6/2007)
    • Digitalizace Langweilova modelu Prahy – Buriánek Jan, PiXEL 123 (3/2007)
    • Arroway Textures – Janek Leoš, PiXEL 123 (3/2007)
    • SpaceNavigator – Janek Leoš, PiXEL 122 (2/2007)
    • Total Textures – Janek Leoš, PiXEL 121 (1/2007)
    • Jak realistické jsou naše realistické obr – Maršálek Lukáš, PiXEL 121 (1/2007)
    • Evermotion Archmodels – Bačík Radim, PiXEL 117 (9/2006)
    • Metody real–time 3D stínování – Buriánek Jan, PiXEL 113 (5/2006)
    • Metody real–time 3D stínování – Buriánek Jan, PiXEL 112 (4/2006)
    • Metody real–time 3D stínování – Buriánek Jan, PiXEL 111 (3/2006)
    • Škola 3D animace – Krejčíř Jan, PiXEL 111 (3/2006)
    • Škola 3D animace – Krejčíř Jan, PiXEL 110 (2/2006)
    • Škola 3D animace – Krejčíř Jan, PiXEL 109 (1/2006)
    • Technologie pro 3D stereoskop. zobrazení – Hušák Michal, PiXEL 108 (12/2005)
    • Technologie pro 3D stereoskop. zobrazení – Hušák Michal, PiXEL 107 (11/2005)
    • Systémy Motion Capture – Získal Bohuš, PiXEL 99 (3/2005)
    • Fyzikálně korektní osvětlení – Buriánek Jan, PiXEL 99 (3/2005)
    • Fyzikálně korektní osvětlení – Buriánek Jan, PiXEL 98 (2/2005)
    • Fyzikálně korektní osvětlení – Buriánek Jan, PiXEL 97 (1/2005)
    • Multiperspektiva – Buriánek Jan, PiXEL 96 (12/2004)
    • Multiperspektiva – Buriánek Jan, PiXEL 95 (11/2004)
    • Rigging: deformace modelu – Krompolc Jakub, PiXEL 95 (11/2004)
    • Rigging: ovládání postavy – Krompolc Jakub, PiXEL 94 (10/2004)
    • Multiperspektiva – Buriánek Jan, PiXEL 94 (10/2004)
    • Multiperspektiva – Buriánek Jan, PiXEL 93 (9/2004)
    • Rigging: ovládání postavy – Krompolc Jakub, PiXEL 93 (9/2004)
    • Rigging: stavba kostry – Krompolc Jakub, PiXEL 91/92 (7–8/2004)
    • Multiperspektiva – Buriánek Jan, PiXEL 91/92 (7–8/2004)
    • Rigging: teorie a základy – Krompolc Jakub, PiXEL 90 (6/2004)
    • Subdivision Surfaces – Novotný Zbyněk, PiXEL 86 (2/2004)
    • Principy algoritmů stínování – Buriánek Jan, PiXEL 79/80 (7–8/2003)
    • Principy algoritmů stínování – Buriánek Jan, PiXEL 78 (6/2003
    • Principy algoritmů stínování – Buriánek Jan, PiXEL 77 (5/2003)
    • Efekty pomocí částic – Novotný Zbyněk, PiXEL 76 (4/2003)
    • Image–based modelovací techniky – Buriánek Jan, PiXEL 70 (10/2002)
    • Jak pracují 3D skenery – Buriánek Jan, PiXEL 63 (3/2002)
    • Vrstvené textury – Jelínek Michal, PiXEL 61 (1/2002)
    • Renderování ve vrstvách – Zámečník Jan, PiXEL 54 (6/2001)
    • Virtual Trees & Foliage – Hoyer Lukáš, PiXEL 51 (3/2001)
    • 3D grafika – základní desatero – Jelínek Michal, PiXEL 51 (3/2001)

    Žádné komentáře: